Vruchtbare heidag

Door Mirjam van Musscher op 4 september 2022

Een nieuw team en een nieuwe politieke periode: tijd voor een heidag! Onder leiding van PvdA trainer Arjen Overbeek zijn we gaan onderzoeken wat ons drijft en op welke onderwerpen we ons als PvdA willen profileren.

Het was een intensieve, inspirerende en productieve dag! Met elkaar hebben we onderwerpen besproken zoals armoedebestrijding, biodiversiteit, laaggeletterdheid en kunstbeleid. We hebben een concreet actieplan opgesteld wat en hoe we voortgang op deze onderwerpen willen bereiken. Er zijn natuurlijk nog veel meer belangrijke onderwerpen die niet aan de orde zijn geweest maar die we zeker niet gaan vergeten.

Het werd als heel positief en nuttig ervaren om de tijd te nemen om wat meer de diepte in te gaan.

Begin 2023 gaan we opnieuw met Arjen bij elkaar zitten om te bespreken of we ons actieplan uit hebben kunnen voeren en hoe we onze respectievelijke rollen en middelen daarvoor hebben gebruikt.

Dankzij Bertie gingen we allemaal met een rood heideplantje naar huis.

Mirjam van Musscher

Meer betaalbare huizen, dat is waar Mirjam zich hard voor wil maken. Er kan niet zoveel meer nieuwgebouwd worden en dan moet er vooral gebouwd worden waar de grootste behoefte aan is. Dat zijn met name starterswoningen en huizen voor kleine huishoudens. Groepen die zelf het bouwen willen inkopen en daarmee kosten kunnen besparen mogen

Meer over Mirjam van Musscher