Voorzitter PvdA afdeling Schagen

Leo van der Leden

Over Leo van der Leden

Leo van der Leden (Beverwijk, 1954) woont al tien jaar in het Wildrijk te Sint
Maartensvlotbrug en is zeer betrokken bij de politiek in de gemeente Schagen. Hij voelt zich thuis bij de PvdA,  eigenlijk al sinds Ed van Thijn “Dagboek van een Onderhandelaar” schreef.

Hij is veelzijdig, creatief, en in het leiden van processen zal hij ervoor zorgen dat ieders mening telt (ook van diegene die zich in dit leven wel eens laat ondersneeuwen). Hij werkte ruim 22 jaar bij de ABN Bank op de Bouwafdeling en leidde organisatorische processen in het Buitenlands bedrijf van de bank. Ook veranderingsprocessen en kwaliteitsprojecten. In 2002 begon hij zijn eigen adviesbureau in huisvesting.

Hij heeft ook zijn eigen band die maandelijks optreedt in Sonnevanck in Wijk aan Zee (al bijna 25 jaar). Hij componeert en ontwerpt, organiseert jaarlijks een kunstweekend in het Wildrijk en van daaruit vertegenwoordigt hij kunstenaars als agent.

Hij vindt dat iedereen in het leven zijn talenten moet (kunnen) aanwenden om anderen gelukkig te maken en zal het voorzitterschap met toewijding vervullen.

“Het gaat tenslotte om twee dingen; Aandacht en Intentie”.